
Δε χρειάζεται να είσαι πυρηνικός επιστήμονας για να είσαι και καλός διαφημιστής. Σίγουρα όμως, η πολλή φαντασία και η δημιουργικότητα θα σε φέρουν ένα σκαλοπάτι πιο πάνω απ’ τους άλλους. Τέρμα οι κλισέ φωτογραφίες χαρούμενων ανθρώπων που μόλις δοκίμασαν ένα νέο αναψυκτικό και πετούν σε πελάγη ευτυχίας, τέρμα τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ και άχαρα κείμενα πάνω σε τοίχους. Οι σχεδιαστές των παρακάτω διαφημίσεων παίζουν με τα συναισθήματα του ανθρώπινου μυαλού και μας αφήνουν άφωνους…